Monday, November 1, 2010

Semakin sarat

Kandungan saya sudah pun masuk 35 minggu. Makin hari makin sarat rasanya. Semput, lelah, keputihan, semua ada. Frust betul dah apply Unpaid Leave tapi terpaksa batalkan sebab permintaan officer kat pejabat. Padahal cuti tu dah lulus pun kat MSD. Cdgnye nak ambil cuti tu & take rest sikit, sebab saya selalu lelah & sakit tulang punggung sangat2. MC mmg banyak dah. Nangis gak la sebab cuti terpaksa batal tu. Apapun, saya bangun semula & think +ve untuk diri sendiri. Biar la insan2 yang tak memahami tu. Hari ni hari saya kena camni. Takde sape yang akan faham selagi dirinya sendiri tak mengalami. So, sabar aje la.

2 comments:

  1. Iema, selamat berkenalan..
    Saya sangat paham..2 tahun lepas saya pregnant anak kedua memang mabuk teruk. Tapi bos poyo buat2 tak paham..pastu ada pulak geng2 pompuan opis yang tak pernah rasa mabuk masa pregnant dok perli ckp saya jenis manja. Actually lain pompuan lain peel masa pregnant..geram gak..anyway congrat ye

    ReplyDelete
  2. haii Butik Bergerak..TQ..iema nak panggil nama ape ye?hehe..Selamat berkenalan juga. Betul tu, geram je bila orang kat pejabat tak faham. Pegawai lak jenis poyo. Siap cakap lg, "saya pregnant langsung takde masalah, MC pun tak pernah"..Amboiii tu bhgn dia..Mana tau, kot2 di bhgn kehidupan yg lain nanti Tuhan nak uji dia kan?

    ReplyDelete