Wednesday, September 15, 2010

Kejutan 1st pregnancy




Tanggal 6 April 2009, saya tergerak hati untuk membuat sendiri upt test di rumah. Mula2 minta kebenaran husband dulu. Tapi husband dah tak kisah, sebab saya memang boleh dikatakan tiap2 bulan asik buat upt je. Excited sangat tak sabar nak anak masa tu. Selalu buat & -ve, sebab tu husband pun dah tak kisah (tak excited). Masa tu lebih kurang jam 10 malam. Orang kata elok buat pagi2. Tapi saya dah tak sabar. Hehehe.. Nak dijadikan cerita, surpriseeeeee macam tak percaya je tengok naik 2 line.. Mula2 tak kuar lagi line kedua tu. Tapi saya suka tunggu & memang mengejutkan. Saya masa tu masih kat toilet, menjerit panggil husband (masa tu husband tengah mengadap komputer).. Apalagi, husband punye lari & dia kata dah jangka mesti +ve.. Husband pun macam terharu sangat & ucapkan terima kasih sambil memelukku (ceewahhh ). Alhamdulillah, syukur sangat..Keesokan paginya, jam 4 pagi saya buat upt sekali lagi & dua2 line memang naik serentak (terang benderang gitu).. Setahun lebih kami menanti, akhirnya Tuhan kabulkan juga permintaan kami.




No comments:

Post a Comment